Jornada de Portes Obertes internacional

160 persones passen per la Jornada de Portes Obertes internacional

27.05.2021

Dissabte passat va tenir lloc a la UVic la Jornada de Portes Obertes Internacional, que tot i la situació de pandèmia, va comptar amb la presència de 160 assistents.

Durant la jornada es van fer quatre xerrades d’orientació universitària a càrrec de la responsable de la cooperació francòfona, Gemma Delgar. Paral·lelament, s’oferien visites guiades per les instal·lacions conduïdes per estudiants francesos de la UVic, alhora que es van organitzar punts d’atenció personalitzada per aclarir dubtes sobre els graus. Per part de la FSCB les atencions les van portar a terme el cap d’estudis de la facultat, Xavier Palomar, el coordinador del grau en Fisioteràpia, Carles Parés, i el professor de Fisioteràpia, Xavier Jaile.

L’Àrea de Gestió Acadèmica també hi va ser present per tal de resoldre dubtes principalment d’accés, preinscripció, preus i sistemes de pagament, mentre que l’UHub va explicar com funciona el Servei d’Esports i va assessorar sobre les diferents opcions d’allotjament.

Tot i que la majoria d’estudiants estaven interessats a accedir al grau de Fisioteràpia, també n’hi havia que estaven interessats en Infermeria i Medicina.