Unirun 1
Unirun 2

203 corredors de la UVic participen en la vuitena edició de la Unirun

La vuitena edició de la Unirun va tenir lloc el diumenge 13 de març al litoral de Barcelona i a Sant Adrià del Besòs. Hi van participar un total de 5.000 corredors, entre els quals 203 que van representar la UVic, superant amb escreix els 120 inscrits de l’edició del curs passat.

Irene Perales, en categoria femenina, i Léo Richard, en la masculina, van ser els primers classificats de la UVic. Pel que fa a la taula general, el guanyador de la prova va ser Víctor Ortíz, de la Universitat de Barcelona, mentre que la guanyadora de la prova femenina va ser Oda Hove, de la Universitat Politècnica de Catalunya.

La Copa de Campions de la Unirun va tornar a la Universitat de Barcelona, amb 427 punts. La Universitat Politècnica de Catalunya, segona, amb 760 punts, i la Universitat Pompeu Fabra, tercera, amb 815 punts, van ocupar les altres dues places de podi. La UVic, finalment, va acabar en la cinquena posició general.

La prova va estar impulsada per l’ECU (Esport Català Universitari), amb el suport de la Secretaria General de l’Esport i l’Activitat Física, l’Ajuntament de Barcelona i l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs.