Consultori mèdic de la UVic

95 persones han rebut la vacuna de la grip a la UVic

20.01.2022

Un total de 95 persones han rebut aquest any la vacuna de la grip al consultori mèdic de la Universitat. Es tracta d’una xifra molt superior a la de l’any passat, que triplica el nombre de vacunes administrades abans de l’aparició de la covid.

Amb l’inici de la pandèmia, les instàncies sanitàries van posar molt d’èmfasi en la vacuna de la grip per reduir-ne la càrrega en la població, ja que té similitud de símptomes i formes de transmissió amb la covid-19.

Un any més, l’Àrea d’Infraestructures i Serveis Generals ha impulsat la campanya de la vacuna de la grip, que s’ha portat a terme durant els mesos de novembre i desembre. Les  vacunes han estat administrades per l’infermer del consultori mèdic.

D'altra banda, el servei de consultori mèdic de la UVic també rep consultes i visites relacionades amb qualsevol aspecte de la salut, amb atenció personalitzada per part d’un infermer d’Aspy, en horari de dilluns, de 15 h a 18 h, i dimecres, de 10 h a 13 h. També s’hi pot contactar a través del correu electrònic consultori.medic@uvic.cat.