Benvinguda dels estudiants xinesos

Acte de benvinguda als estudiants xinesos del programa Master in Business Administration (MBA)

Malgrat les dificultats de mobilitat durant la pandèmia, s’ha pogut dur a terme la segona part del programa Master in Business Administration (MBA) de la Facultat d’Empresa i Comunicació, organitzat conjuntament amb CEIBA Business School. En aquesta vuitena edició, el màster s’ha dirigit per primera vegada a estudiants provinents de la Xina. L’alumnat està format per directius d’empresa, emprenedors i empresaris que desitgen ampliar els seus coneixements de gestió d’empresa.

El programa consta d’una primera part presencial a la Xina, que es va dur a terme el curs passat, i una segona part a Vic, que s’havia de cursar durant el primer quadrimestre d’aquest curs 2021-2022, però que, a causa de la pandèmia, es va haver de posposar. Per aquest motiu alguns estudiants no han pogut venir presencialment i s’ha organitzat la docència en format híbrid.

La setmana passada van arribar al Campus Vic els alumnes que estan cursant aquest màster en format presencial. Se’ls va fer una sessió de benvinguda, a més d’una visita a la ciutat de Vic i a les instal·lacions de la Universitat. Els estudiants destaquen la utilitat dels continguts del programa, que “tindran gran aplicabilitat en la seva vida laboral”. Durant la seva estada també se'ls ofereix la possibilitat d’assistir a classes d’espanyol a l’Escola d’Idiomes de la Universitat.