Grafismes de xarxes socials

Actualitzada la "Guia d’usos i estil de les xarxes socials i blogs de la UVic"

29.10.2020

L'Àrea de Màrqueting de la UVic acaba d’actualitzar la Guia d'usos i estil de les xarxes socials i blogs de la UVic i l’ha convertida en una eina online consultable a la pàgina web. Aquesta guia, publicada per primer cop l’any 2016, té l'objectiu d'establir unes pautes comunes per a una presència coherent i adequada de la UVic a les xarxes socials.

El fet de traslladar la guia al web de la UVic permetrà que es pugui mantenir permanentment actualitzada amb les novetats i canvis que vagin incorporant les diferents xarxes, així com incorporar els nous comptes socials que es van creant freqüentment.

Entre altres coses, la guia inclou instruccions que cal seguir per obrir nous comptes i perfils corporatius; una relació de comptes virtuals de la UVic per cada xarxa social; el funcionament i objectius que podem perseguir a cada xarxa, com funciona i com fer-ne un bon ús; criteris de comunicació i d’estil més adequats per cada xarxa o blog, o un manual de SEO.

La guia és consultable en aquest enllaç i va dirigida a totes les persones de la UVic que utilitzen les xarxes socials per comunicar l'activitat universitària.