Docència

estudiants d’Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius estrenen nou maquinari

Alumnes d’Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius de Teknós estrenen nou maquinari

16.12.2021

Aquest curs 2021-2022 l’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Superior en Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius de Teknós disposa de nou maquinari. L'estudiantat d'aquest àmbit aprèn a generar animacions 2D i 3D i poden desenvolupar productes audiovisuals multimèdia interactius, i conèixer en profunditat tots els elements, les fonts i les interaccions que intervenen en els processos de creació d’aquests projectes.

Per tal de poder assolir aquests coneixements és necessari comptar amb material informàtic d’altes capacitats. Amb l’objectiu d’optimitzar totes les eines que es necessiten, ara l’alumnat disposa d’uns ordinadors amb un maquinari i processador d’altes capacitats, amb gran quantitat de memòria i una targeta gràfica de gamma alta. Aquestes màquines s’han adquirit amb un sistema de lloguer que permetrà una actualització i renovació cada quatre anys del material, fet que assegurarà ser en un correcte nivell de resposta a les necessitats de programari d’aquest cicle.

La instal·lació d’aquests ordinadors ha anat a càrrec del personal de l’Àrea de les TIC de la Universitat de Vic – Universitat Central, que és l’encarregada de vetllar pel bon funcionament i l'actualització de tot el maquinari de la comunitat universitària. Concretament, el material nou de què actualment disposa l'alumnat és:

• Torre: HP Z1 entry Tower G6
  • Processador: Intel i9-10900