Docència

Imatge rotoscòpia cortineta VOTV

Alumnes de Teknós realitzen les cortinetes de Nadal de VOTV

22.12.2021

Aquestes festes, el canal de televisió del Vallès Oriental, VOTV, ha estrenat cortinetes de Nadal fetes per alumnes de Teknós. Gemma Colom, Iker Pons i Isaac Pocurull són estudiants de segon curs del cicle formatiu de grau superior (CFGS) en Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius, que actualment duen a terme la formació en centres de treball a VOTV.

Tot i que el cicle formatiu està orientat al món dels videojocs i cinema, els mitjans de comunicació ofereixen també una experiència complementària a l’aplicació dels coneixements que s’adquireixen durant el curs. Els alumnes han valorat positivament l’experiència i l’encàrrec: “apropar-se al sector de la televisió ha estat interessant i he gaudit molt treballant en aquest projecte” afirmava Iker Pons.

Per realitzar aquestes cortinetes han fet servir la metodologia de la rotoscòpia, una tècnica que consisteix a utilitzar imatges reals per “calcar-les” a l’ordinador i fer-ne animacions a través dels programes Photoshop i Premiere d’Adobe.

Podreu veure les cortinetes durant les festes de Nadal al VOTV i també a la notícia de l’informatiu del VOTV.