Docència

Anna Font Tanyà, padrina de la 7a edició de l'MBA
Acte de cloenda de l'MBA
Graduats MBA

Anna Font i Tanyà, padrina de la setena promoció de l’MBA de la UVic

15.07.2021

El passat divendres 9 de juliol va tenir lloc l’acte d’apadrinament de la setena edició del Màster en Administració i Direcció d’Empreses (MBA), impartit a les instal·lacions de la UVic-UCC a Granollers (Can Muntanyola). La cloenda del curs es va fer al claustre de la Casa de Convalescència i va estar presidit per l'adjunt al vicerectorat d'Ordenació Acadèmica per a la Formació Contínua de la UVic-UCC, Josep Ayats. L’acompanyava Josep Burgaya, degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació, el qual va fer la presentació de la padrina d’aquesta setena promoció, Anna Font i Tanyà, directora comercial de Bon Preu SAU. Amb el seu testimoni, Anna Font i Tanyà va fer un repàs al seu itinerari professional fent especial èmfasi en els moments i decisions clau, com ara la importància de buscar el lloc de cadascú una vegada acabada la principal etapa formativa, gestionar la pressió i les expectatives, i saber aprofitar les oportunitats.

A continuació, el coordinador del programa Cèsar Duch va fer una valoració molt positiva del curs, que tot i haver-lo hagut de començar amb algunes sessions en línia, degut a la pandèmia de la COVID19, ha pogut acabar amb les sessions presencials. Finalment, el moment més entranyable de l’acte el van protagonitzar dos alumnes d’aquesta edició de l’MBA, Joan Beltran i  Sònia Carrió, que van parlar en nom de tots els companys de la promoció agraint als professors la seva tasca i recordant anècdotes i situacions viscudes al llarg d’aquest últim any. Un cop acabats els discursos, es van lliurar els diplomes als participants de l’MBA. En total es van graduar setze estudiants d’aquesta edició de Granollers. Actualment, ja hi ha la matrícula oberta per a la vuitena edició, que es torna a oferir a Granollers i a Manresa.

Es poden consultar les fotos de l’acte en aquest enllaç