Recerca

Anna Pérez és la directora de la Unitat d'Igualtat d ela UVic-UCC

Anna Pérez-Quintana imparteix una xerrada en el marc de les Jornades RedOTRI 2022 de la CRUE

La directora de la Unitat d’Igualtat de la UVic-UCC, Anna Pérez-Quintana, va intervenir el dia 16 de juny en les Jornadas de la RedOTRI 2022 que organitza la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles (CRUE). La seva participació va ser proposada per la xarxa Innovatia 8.3 i per l'Instituto de la Mujer, per impartir una xerrada sobre l’aportació de l’economia feminista a l’emprenedoria, en general, i a la universitària, en particular.

Les Jornades tècniques de RedOTRI 2022 posen el focus en oferir sessions sobre temes d’interès i actualitat, i també sobre aquells temes suggerits per part dels membres de la xarxa.

En la sessió, Anna Pérez-Quintana va estar acompanyada per Begoña Suárez, sotsdirectora general per a l’Emprenedoria i la Promoció Professional de les Dones del Instituto de la Mujer, i d’Eva López Barrio, coordinadora d’Innovatia 8.3.