Reunió Fem UVic-UCC Territori
Anton Granero
Meritxell Borràs

Anton Granero s’acomiada del programa Fem UVic-UCC Territori i passa el relleu a Meritxell Borràs

20.04.2021

Després de set anys en el càrrec, el proper 27 d’abril Anton Granero deixarà d’estar al capdavant del programa Fem UVic-UCC Territori i passarà el relleu a la coordinadora de Desenvolupament Polítiques Corporatives, Meritxell Borràs. Granero, que està a punt de fer efectiva la seva jubilació, es va acomiadar de la comissió Fem UVic-UCC Territori durant la reunió ordinària que va tenir lloc dilluns per via telemàtica.

El president de la Comissió i alcalde de Manlleu, Àlex Garrido, va agrair la tasca que ha portat a terme Anton Granero, cosa que també va fer el rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños, qui va destacar la seva capacitat d’interlocució entre la Universitat i l’entorn. El rector també va fer èmfasi en la quantitat “d’acords que tenim amb diferents municipis del Patronat i que volem fer extensius a tots els consistoris que en formen part”.

Per la seva banda, Meritxell Borràs va posar en valor la tasca feta per qui ha estat impulsor i ànima del programa i va manifestar la seva voluntat d’enfortir el compromís amb tots els alcaldes i alcaldesses en la nova etapa que ara comença, afirmant que “aquest és un projecte que demostra la singularitat de la nostra universitat i que pretén acostar-la a tot el territori representat en el patronat, sigui a través de les visites institucionals, o bé mitjançant exposicions, xerrades i altres manifestacions culturals”. Borràs també va afirmar que "sabem que continuarem comptant amb la col·laboració d'Anton Granero ja que el seu compromís amb la universitat és permanent".

Anton Granero es va acomiadar agraint a l’Oficina de Gestió Cultural el seu suport i fent un balanç de les activitats portades a terme durant aquests anys que ell n’ha estat al capdavant: 30 exposicions realitzades, 7 visites institucionals de municipis a la universitat, 6 xerrades. També va anunciar  que de cara el curs vinent hi ha prevista la itinerància de l’exposició fotogràfica de natura de Sebastià Riera i la mostra de producció pròpia "Revolucionant l’esport", així com una exposició de Josep Ricart al Museu Etnogràfic de Ripoll, una visita institucional del sector empresarial del Ripollès, i un cicle de xerrades de diverses investigadores de la UVic que impartiran conferències a Olot, Manresa, Manlleu i Granollers sobre temes rellevants dels seus àmbits d'especialització.

Tots els alcaldes i representats de les poblacions assistents a la reunió, Manresa, Granollers, Olot, Manlleu, Sant Hilari Sacalm, Prats de Lluçanès i Ripoll van destacar la figura d’Anton Granero i li van agrair la tasca portada a terme.