UVic

AQU Catalunya avaluarà virtualment els processos i procediments transversals de l'SGIQ

13.01.2021

Els dies 20, 21 i 22 de gener AQU Catalunya farà la visita virtual d’avaluació dels processos i procediments transversals dels Sistemes de Garantia Interna de Qualitat (SGIQ) d’aplicació a la UVic-UCC i a la FUBalmes.

Aquesta avaluació la farà el Comitè d'Avaluació Externa (CAE) format per Antonio López Cabanes de la Universidad de Murcia (president), José Luis Sáez de CEMEX (vocal professional), Miquel Ventura de la Universitat Autònoma de Barcelona (vocal estudiant) i Gloria Zaballa de la Universidad de Deusto (secretària). Aquest comitè avaluarà els processos i procediments estratègics, operatius i de suport que són d'aplicació transversal a la UVic-UCC i a la FUBalmes. D'aquesta manera s'avança en les tasques que comportarà l'acreditació institucional dels centres.

Està previst que durant les jornades el CAE mantingui diverses audiències amb els agents implicats en els diferents processos i procediments que s'avaluen, sempre seguint les directrius d'AQU i segons els estàndards de la Guia d'acreditació institucional.
Així mateix, i com a mecanisme alternatiu a l’audiència oberta, AQU Catalunya posa a la disposició de tots els grups d’interès el correu corporatiu certificacio@aqu.cat per tal que les persones interessades puguin compartir els seus comentaris.