Laboratori d'Automoció UVic-UCC

Aquest divendres, Jornada de Portes Obertes d’Automoció a Granollers

27.05.2021

Per tal que els interessats a estudiar el grau d’Enginyeria en Automoció puguin conèixer de prop les instal·lacions on cursaran els seus estudis al campus de Granollers, demà divendres, 28 de maig, tindrà lloc una Jornada de Portes Obertes presencial a Can Muntanyola.

Les visites es faran en tres franges d’una hora de durada cadascuna: a les 16h, a les 17h i a les 18h, a les quals caldrà inscriure’s prèviament. Els mateixos estudiants del grau mostraran les instal·lacions als visitants, que podran veure el laboratori/taller d’automoció i les aules docents. També es faran atencions personalitzades a càrrec del coordinador i professorat del grau, a més de donar informació general sobre accés, preinscripció, beques i allotjament, entre altres.