Docència

Arriba el Virtual Open Day per presentar la formació de màsters universitaris i de màsters i postgraus propis

06.05.2021

Els propers dies 11, 12 i 13 de maig tindrà lloc el Virtual Open Day per presentar l’oferta formativa de màsters universitaris i de màsters i postgraus propis per al curs vinent.

En total es faran 20 sessions informatives online de tota l’oferta formativa en un horari que anirà de les 18h a les 19.30h. Cada sessió començarà amb una reflexió inicial d’un tema d’actualitat a càrrec del coordinador o coordinadora, que farà també una explicació del programa. Un estudiant o exestudiant explicarà a seva experiència, i es donaran informacions pràctiques sobre preus, accés i matricula, per acabar amb un torn obert de paraules.

Les sessions es faran via zoom i cal fer inscripció prèvia a https://cloud.info-uvic.cat/virtual-open-day. En aquests moments ja hi ha 350 persones inscrites en el conjunt dels programes.

L’organització del Virtual Open Day compta amb la participació de l’Àrea de Màrqueting, Formació Contínua i l'Àrea de Gestió Acadèmica. L’any passat es va celebrar per primer cop a causa de la pandèmia, i els resultats fan pensar que aquest format continuarà en el futur.