Mascaretes UVic-UCC

Arriben les mascaretes corporatives de la UVic-UCC

02.02.2021

Fent una aposta per una universitat més sostenible, la UVic posa a disposició del personal treballador una mascareta corporativa, higiènica i reutilitzable, que compleix amb la norma UNE 0065. El lliurament de la mascareta és una acció de l’Àrea de Màrqueting, juntament amb la Unitat de Benestar i Seguretat Laboral de l’Àrea d’Infraestructures i Serveis Generals.

Com a mesura per evitar el contagi de la covid-19, actualment és obligatori l’ús de la mascareta per a totes les persones de més de 6 anys que es trobin en vies públiques, espais a l'aire lliure i en qualsevol espai tancat d'ús públic, amb independència del manteniment de la distància física de seguretat.

Segons el tècnic de la Unitat de Benestar i Seguretat Laboral, Agustí Rodríguez, “posar a disposició de tot el personal aquesta mascareta higiènica és un pas més en el compromís de la institució per prevenir la propagació del coronavirus, i alhora és una aposta per a la reutilització i la sostenibilitat”. I és que la nova mascareta higiènica reutilitzable de la UVic-UCC permet fins a 20 rentades i durant el seu període d’ús garanteix una eficàcia de filtració bacteriana segons la norma EN14683:2019 + AC:2019. La norma UNE 0065 per a mascaretes higièniques reutilitzables garanteix que han estat elaborades d’acord amb el que marca la Asociación Española de Normalización, pel que fa als materials que s’utilitzen per a l’elaboració, confecció, marcatge i ús.

Tot el personal de la Uinversitat podrà recollir la seva mascareta, a partir del dilluns 8 de febrer, a les recepcions de l’edifici F de Miramarges, Torre dels Frares, Casa Convalescència, La Farinera i UGranollers. La mascareta de la Facultat de Medicina també estarà disponible a la recepció de Can Baumann. Un cop s’hagi recollit la mascareta, la persona rebrà un correu electrònic en el qual haurà de confirmar que ha rebut aquest Equip de Protecció Individual (EPI).