Josep Eladi Baños i Ignasi Pietx en el moment de la signatura

Artyplan concedeix un ajut a l’estudi per a estudiants de cicles formatius de grau superior de la UVic-UCC

16.09.2020

Amb l’objectiu de "potenciar la formació professional universitària”, el director general de l’empresa d’impressió i copisteria Artyplan, Ignasi Pietx, i el rector de la UVic-UCC, Josep-Eladi Baños, va signar un conveni pel qual l’empresa concedirà una beca d’ajut a l’estudi, valorada en 500 euros, dins el marc del conjunt de beques que des del curs passat concedeix el col·lectiu UAlumni a estudiants que cursen primer en un cicle formatiu de grau superior de la UVic-UCC.

Pietx ha insistit en la voluntat de l’empresa Artyplan de “seguir vinculada al projecte universitari de Vic i també a la comarca d’Osona, potenciant l’accés a la formació professional, que és símbol d’una societat avançada”. Per la seva banda, el rector de la UVic-UCC ha agraït aquest ajut que contribuirà “a reforçar la formació professional universitària” i ha reivindicat la formació dual “com a una eina per combatre l’allunyament entre la formació i el món laboral real”.

La beca, dirigida als estudiants que volen accedir als cicles formatius de grau superior en Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius, en Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma, o en Màrqueting i Publicitat, impartits al Campus Professional de la UVic-UCC, consisteix en el descompte de 500 euros en l’import de la matrícula de primer curs. Poden accedir els estudiants matriculats en els CFGS esmentats que tinguin una nota mitjana de la titulació que dona accés al cicle d’un mínim de 6,5.