Recerca

Berta Brunet recollint el premi
Marçal Nonell recollint el premi

Berta Brunet i Marçal Nonell guanyen el Premi Sebastià Àlvarez

En el marc de les Jornades Miquel Martí i Pol de Roda de Ter, diumenge passat va tenir lloc l’acte de lliurament dels premis literaris, artístics i pedagògics, entre els quals figuren els Premis Sebastià Àlvarez al Millor Treball de Final de Grau i de Final de Màster de temàtica educativa de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia de la UVic.

El 10è Premi Sebastià Álvarez al Millor treball de Final de Grau de temàtica educativa de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia enguany ha sigut per a Berta Brunet Portet, pel treball “La inclusió a través de l’aprenentatge cooperatiu”, mentre que Olga Muñoz Casellas va obtenir un accèssit amb el treball “Periodisme i educació. La visió de l’educació i l’escola segons Carles Capdevila”.

Per altra banda, el 4t Premi Sebastià Álvarez al Millor Treball de Final de Màster de temàtica educativa de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia de la UVic va ser per Marçal Nonell Ruscalleda, pel treball “L’Educació Física en l’escola el futur: una visió global a través dels models pedagògics”, mentre que Cristina Aroca Cuatracasas va aconseguir un accèssit pel treball “The Importance of Written Corrective Feedbak to Improve Students Writing Skills in English as a Foreign Language (EFL)".

Amb l’objectiu de mantenir la memòria i el llegat del mestre Sebastià Álvarez i Arenas (1897-1969), molt apreciat i valorat a Roda de Ter, i com a homenatge permanent a la tasca dels mestres, l’Ajuntament de Roda de Ter, la Fundació Miquel Martí i Pol, la família Álvarez i la UVic (Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia) convoquen aquests premis amb l’objectiu de donar valor a la feina que porten a terme els estudiants de la facultat.