Edifici la Farinera de Vic, seu de Teknós

Canvis en les direccions d'àrees i serveis de la UVic

En el transcurs d’aquest mes de maig algunes àrees i serveis de la UVic realitzaran canvis en les seves direccions. La fins ara responsable de la secretaria de la Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC), Carme Comas, deixarà el càrrec per responsabilitzar-se de les diferents assegurances de l’estudiantat, d’aspectes de la comunitat universitària que impliquen territori, i de la coordinació del programa Fem UVic, entre altres projectes institucionals.

La vacant a la secretaria de la FEC l’ocuparà Mireia Salgot, que fins ara ha dirigit el Campus Professional de la UVic. Aquest darrer càrrec passarà a assumir-lo Montserrat Fontarnau, que deixa el seu lloc al capdavant del Centre Internacional per a la Formació Contínua.