Cartell de Lectures en Conversa- Carme Junyent

Carme Junyent, protagonista de la nova sessió de les 'Lectures en conversa'

Carme Junyent serà la protagonista d’una nova sessió de les "Lectures en conversa", que tindrà lloc dijous 7 d’abril, de 13.30 h a 15.00 h a l’Aula de Coworking M005 de la Masia de la Torre dels Frares. Carme Junyent és lingüista, professora de la Universitat de Barcelona i directora del Grup d’Estudi de Llengües Amenaçades (GELA), a més de ser l’autora del llibre triat per a l’ocasió Som dones, som lingüistes, som moltes i diem prou, publicat per Eumo Editorial. El llibre recull l’opinió d’una setantena de lingüistes que aporten coneixement i arguments sobre el llenguatge i el gènere des dels àmbits de l’administració, l’educació, la universitat, la correcció i la traducció, la informació i l’entreteniment. Algunes de les autores estan vinculades a la UVic-UCC.

Per inscriure-s'hi, cal enviar un correu electrònic a biblioteca@uvic.cat abans del 5 d’abril.

"Lectures en conversa" és una iniciativa de diàleg al voltant dels llibres promoguda per la Biblioteca, l’Oficina de Gestió Cultural i Eumo Editorial.