Acte lliurament VII Beca Comtal Vila de Ripoll

Carmen Femenía i Paula Moreno reben la 7a Beca a l’Excel·lència Comtal Vila de Ripoll

16.03.2021

L’alcalde de Ripoll, Jordi Munell, va lliurar dilluns passat la setena Beca a l’Excel·lència Comtal Vila de Ripoll a les estudiants Carmen Femenía del grau de Mestre en Educació Infantil, i a Paula Moreno, d’Educació Social. L’acte de lliurament es va celebrar al Rectorat de la UVic-UCC i va ser presidit pel rector Josep Eladi Baños, acompanyat per les coordinadores dels dos graus, Francesca Davoli i Anna Gómez.

El rector de la UVic-UCC va agrir a l’Ajuntament de Ripoll aquesta dotació sostinguda en el temps “que considerem d’un gran interès perquè reforça el lligam de la UVic-UCC amb el territori”. El rector ha afirmat també que “ens agradaria convèncer a molts altres ajuntaments del nostre àmbit d’influència que seguissin el mateix exemple”. D’altra banda, Jordi Munell va afirmar que “aquestes beques són una mostra de la voluntat de la vila de Ripoll de premiar l’excel·lència dels seus joves i fer que el seu talent es quedi a la comarca”, i també “de refermar el compromís de la vila amb la seva universitat de referència”.

A aquestes beques anuals, valorades en 2.500 euros, hi poden accedir els estudiants de la UVic residents al municipi de Ripoll que tinguin un bon expedient acadèmic i que necessitin una empenta econòmica per continuar els estudis.

Les dues estudiants que van rebre la beca van agrair a l’Ajuntament de Ripoll i a la UVic "l’oportunitat" que suposa aquest ajut. La coordinadora del grau de Mestre en Educació Infantil, Francesca Davoli, en va destacar la voluntat de premiar el talent "que ha d’anar acompanyat del treball de cada dia”, mentre que la coordinadora del grau d’Educació Social, Anna Gómez, va posar en valor “el gest de l’Ajuntament de Ripoll que entén que el benestar col·lectiu passa sovint per acompanyar els projectes individuals”.