Recerca

Presentació de l'acte

Celebrada la 8a Jornada d'Investigació del programa doctorat en Innovació i Intervenció Educatives

29.10.2020

El 16 d’octubre va tenir lloc la “8a Jornada d’Investigació del programa de doctorat en Innovació i Intervenció Educatives” del programa interuniversitari de la UVic-UCC i la Mondragon Unibertsitatea.

Es tracta d’un espai d’intercanvi anual, que cada any coordina una de les dues universitats del programa, i que compta amb la participació d’investigadors i doctorands d’ambdues universitats. Durant la jornada, els investigadors i doctorands van poder presentar els resultats dels seus projectes de recerca per mitjà de comunicacions i pòsters. Enguany, degut a la crisi sanitària, es va celebrar en format en línia i hi van assistir un total de 52 persones.

Durant la jornada, la Dra. Naymé Salas, investigadora de la Universitat Autònoma de Barcelona i coordinadora editorial de la revista Cultura y Educación (Taylor and Francis) va fer una conferència en què va explicar el procés de publicació d’un article de recerca en educació i es va centrar en les principals problemàtiques dels manuscrits que arriben a les revistes d’investigació i la manera de superar-los.