Cinema buit

Cineclub Vic estrena nou cicle a l’espai ETC amb descomptes per a la comunitat UVic

Cineclub Vic va iniciar aquest dimarts passat un nou cicle de cinema que durarà fins al 31 de gener. L’entitat, que el curs passat va tornar a l’Espai ETC, on té la seu, ofereix una programació regular de títols que combinen novetats i clàssics amb una mirada molt transversal pel que fa a nacionalitats i estils. Tota la programació del cicle es pot consultar al web del Cineclub.

La comunitat universitària de la UVic pot obtenir entrades per al Cineclub al preu d’1 euro. L’entrada s’ha de comprar al web de l’Espai ETC i introduir el cupó “cineclubuvic” al final del procés de la compra. Un cop a les instal·lacions, caldrà identificar-se amb la Targeta Universitària Intel·ligent (TUI).