Primera sessió Cineclub

Cineclub Vic estrena nou cicle i torna a l’espai ETC amb descomptes per a la comunitat UVic

03.02.2022

Cineclub Vic va iniciar el dimarts 1 de febrer un nou cicle de cinema que durarà fins al juny. L’entitat ha tornat a l’Espai ETC, un cop finalitzades les obres d'aquest eapai i després de més de dos anys alternant les sessions entre el Cinema Vigatà i l'Atlàntida. La primera sessió del cicle va ser First Cow (Kelly Reichardt, 2019), que va donar peu a una programació regular de 20 títols que combinen novetats i clàssics amb una mirada molt transversal pel que fa a nacionalitats i estils. Tota la programació del cicle es pot consultar al web del Cineclub.

Les entrades, que la comunitat universitària pot obtenir per 1 €, s’han d’adquirir al web de l’Espai ETC introduint el cupó “cineclubuvic” al final del procés de la compra de l’entrada. Un cop a les instal·lacions, caldrà identificar-se amb la Targeta Universitària Intel·ligent (TUI).

Foto: web ETC Vic