Marc Rovira

Comença el cicle online "Trajectòries d’Èxit UAlumni"

18.02.2021

S’ha posat en marxa el cicle de xerrades virtuals “Trajectòries d’èxit UAlumni”. A més de ser un nou espai de debat i participació, l’objectiu d’aquesta iniciativa és que els membres d’UAlumni expliquin la seva trajectòria professional i puguin servir de referent a altres membres del col·lectiu que siguin afins al seu àmbit de coneixement.

Marc Rovira serà l’encarregat d’inaugurar el nou cicle el dia 24 de febrer. Rovira és titulat en Publicitat i Relacions Públiques i va entrar al departament de Màrqueting del FC Barcelona, on actualment treballa com a Sports Marketing Product Manager, a través d'unes pràctiques curriculars.

Rovira presentarà la seva trajectòria des de la finalització dels estudis a la UVic i explicarà algunes característiques de la seva feina. Parlarà de la creativitat, la planificació i la implementació d’una campanya de màrqueting a través de casos reals i exemples gràfics molt il·lustratius, i explicarà com es fa una sessió de fotos amb els jugadors o el fenomen viral de la foto de Messi, entre altres aspectes.

Aquesta sessió és exclusiva per als membres d’UAlumni, tot i que per l’abril Rovira farà una altra sessió dirigia als estudiants de 4t curs de Publicitat i Relacions Públiques.