peces de puzle

Comença el projecte Talent UVic, que permetrà a les empreses trobar candidats entre el col·lectiu Alumni

Aquest setembre el Servei de Carreres Professionals ha engegat el projecte Talent UVic, que oferirà un servei de cerca de candidats a les empreses entre el col·lectiu Alumni, per tal que els puguin incorporar com a personal treballador.

El projecte ha estat dissenyat sobre la base de les aportacions o els suggeriments que van sorgir del Focus Grup d’Empreses i Focus Grup d’Alumni en el marc del Pla estratègic d’UAlumni. El projecte Talent UVic no només pretén beneficiar les empreses ajudant-les a agilitzar els processos de selecció, sinó també als alumni, acostant el seu talent a les empreses o entitats i ajudant-los en el procés per reorientar, millorar o iniciar la seva carrera professional.

Així doncs, les empreses que sol·licitin el servei, prèvia signatura d’un conveni de col·laboració entre ambdues parts, rebran un nombre determinat de currículums de candidats, amb un informe de valoració, i seguiment i comunicació permanent mentre duri el procés.

Per a més informació, es pot contactar amb el Servei d’Orientació Laboral del Servei de Carreres Professionals al correu orientacio.laboral@uvic.cat