Docència

Graduacions

Comencen els actes de graduació del curs 2021-2022

Docència

Avui comença la ronda d'actes de lliurament de diplomes de grau de la UVic. La primera cerimònia serà la dels graus de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries i tindrà lloc a l’Atlàntida de Vic, a les 6 h de la tarda. La seguirà, d’aquí a dues setmanes, la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia, en dos actes diferents: el dijous 2 i el dimarts 14 de juny a les 6 h de la tarda, també a l’Atlàntida. Entre aquests dos actes, el dijous 9 de juny, serà el torn dels estudiants de la Facultat d’Empresa i Comunicació, que també rebran els diplomes a l'Atlàntida. Més endavant, el dijous 16 de juny, se celebrarà l'acte dels estudiants de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar, a l’Atlàntida. En aquest cas, es dividirà en dos torns: un al matí i un altre a la tarda.

D’altra banda, l’Aula Magna de la UVic també rebrà algunes graduacions. En primer lloc, el dijous 9 de juny a les 6 h de la tarda tindrà lloc la del doble grau en Mestre d’Educació Infantil i Primària de la FETEP. El divendres 10 de juny, a les 6 h de la tarda, serà el torn dels estudiants d’Educació Social, també de la FETEP. En tercer lloc, una setmana després, el dijous 16 de juny, a les 6 h de la tarda, rebran el diploma els estudiants del Campus Professional. Finalment, el divendres 17 de juny, a les 6 h de la tarda, posarà el punt final a les graduacions de la UVic la cerimònia en què es lliuraran els diplomes de l’alumnat del grau de Psicologia, també a l’Aula Magna.