Comencen les graduacions dels cursos 19-20 i 20-21 a l’Atlàntida i l’Aula Magna

Comencen els actes de graduació dels cursos 19-20 i 20-21 a l’Atlàntida i l’Aula Magna

19.05.2021

Aquest dijous comença la ronda d'actes de lliurament de diplomes de grau de la UVic, que inclourà també els que no es van poder fer l’any passat a causa de la pandèmia. La primera cerimònia serà la dels graus en Mestre d’Educació Infantil i Mestre d’Educació Primària del curs 2019-20, i tindrà lloc avui a les 7 de la tarda a l’Atlàntida de Vic, amb la presència del rector de la UVic-UCC, Josep-Eladi Baños i els vicerectors Albert Juncà i Jordi Collet. La seguirà demà a les 6 de la tarda, també a l’Atlàntida, la graduació dels estudiants de la Facultat de Ciències i Tecnologia, que aplegarà els alumnes graduats aquest any i l’anterior. La cerimònia també serà presidida pel rector, acompanyat pel vicerector Josep Bau.

Totes les cerimònies de lliurament de diplomes s’adaptaran a les restriccions actuals d’aforament garantint, això si, que tots els estudiants graduats puguin assistir presencialment a l’acte. Les famílies, en canvi, podran seguir majoritàriament l’esdeveniment de forma virtual a través d’un enllaç que se’ls proporcionarà des de les respectives facultats.

D’aquí a dues setmanes, el 3 i 4 de juny, a les 6 de la tarda, serà el torn de graduacions de les dues promocions del grau en CAFE (FETCH) i de les dues promocions dels estudis de la Facultat d’Empresa i Comunicació, respectivament. El dia 10 de juny, a les 6 de la tarda, aquest cop a l’Aula Magna, tindrà lloc la graduació dels estudiants de les dues promocions del doble grau en Mestre d’Educació Infantil i Primària i l'endemà, 11 de juny, tindran lloc les graduacions dels graus de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar en una doble sessió a l’Atlàntida, a les 11.30h i les 4 de la tarda. El mateix dia, però a l’Aula Magna se celebrarà, a les 6 de la tarda, el lliurament de diplomes de la promoció 20-21 del grau en Psicologia. La promoció de l’any passat dels mateixos estudis celerarà la seva graduació el 16 de juny, també a l’Aula Magna.

El 17 de juny serà el torn de MEP i MEI de la promoció d’enguany, a les 7 de la tarda, a l’Atlàntida. El 18 de juny, a les 6 de la tarda, es graduen els alumnes de la promoció d’enguany d’Educació Social, a les 6 a l’Aula Magna, mentre que la promocio del curs passat ho celebrarà al mateix espai el 30 de juny.

Posarà el punt i final a les graduacions de la UVic la cerimònia que lliurarà els diplomes a l’alumnat del Campus Professional el dia 1 de juliol, a les 6 de la tarda, a l’Aula Magna.