Comencen les activitats dels col·lectius de la UVic

30.09.2021

Les activitats dels col·lectius de la UVic com l’Aula de Teatre, la Coral, l’Orquestra Inclusiva i la colla castellera Els Emboirats ja han començat l'activitat aquest nou trimestre. En tots els casos es tracta d’activitats extraacadèmiques enfocades a conèixer gent nova, viure noves experiències i complementar o enriquir els coneixements i aptituds en àmbits com la interpretació, l’esport o la cultura.

Als col·lectius UVic hi poden participar els estudiants de la Universitat, el personal docent i investigador (PDI) i el personal d'administració i serveis (PAS). Tots ells s’hi poden inscriure a través de l’UHub. Per a més informació pots consultar la pàgina web dels col·lectius UVic o enviar un correu a uhub@uvic.cat.