Concert de Final de Curs amb l'Orquestra Inclusiva de la UVic i l'Orquestra Oberta de Centelles

20.06.2024

El Concert de Final de Curs amb l’Orquestra Inclusiva de la UVic i l’Orquestra Oberta de Centelles tindrà lloc el dimecres 26 de juny, a les 19 h, a la plaça de la Catedral de Vic. En el marc del programa dels actes de la Festa Major de Vic i de la Plataforma Cultural de la Universitat d’Estiu, aquest concert serà gratuït i obert a tothom, tant de la comunitat universitària com de la ciutadania en general, i no caldrà confirmar-hi l’assistència.

L’Orquestra Inclusiva de la UVic, dirigida per Lluís Solé, és un projecte obert a la ciutat, cooperatiu, multidisciplinari i transgeneracional, que no deixa de ser excepcional pels valors de solidaritat, esforç i compromís que representa. Acompanyarà aquesta actuació l’Orquestra Oberta de Centelles, una formació que també destaca per la seva integració i participació comunitària, que oferirà un repertori variat i accessible per a tots els públics.