Convocada la novena edició del concurs “La nostra foto de la ciència”

09.03.2021

Ja està obert el període per presentar-se a la novena edició del concurs “La nostra foto de la ciència”, que convoquen el grup de recerca de Coneixement i Didàctica (CODI) i el Departament de Didàctica de les Arts i les Ciències de la FETCH de la UVic-UCC. Aquesta competició divulgativa està adreçada a nens i nenes d’educació primària, que han de presentar fotografies que plasmin allò que duen a terme en l’activitat científica escolar, des d’investigacions fins a experiments.

Fins al divendres 30 d’abril, les escoles d’educació primària poden presentar la seva candidatura en tres categories diferents, segons el curs dels nens i nenes que hi participin. La categoria A per cicle inicial, la B pel cicle mitjà i la C pel cicle superior. Les fotografies es presenten com a grup classe, no a títol personal. Per a cada categoria s’estableix un primer i segon premi, recompensats amb material escolar relacionat amb l’àmbit científic.

La decisió del jurat es farà pública el 14 de maig a través de la pàgina web del concurs i del blog del Laboratori de Didàctica de la UVic-UCC. També es comunicarà via correu electrònic als guanyadors del concurs. Amb les fotografies guanyadores es farà una exposició durant la celebració del 18è congrés “La ciència feta pels infants”. Posteriorment també seran exposades a llibreria La Muntanya de Llibres (Carrer de Jacint Verdaguer, 31, Vic).

Tota la informació del concurs “La nostra foto de la ciència” es pot trobar en el següent enllaç. La novena edició d’aquesta activitat forma part del programa “UDivulga. Ciència i Societat”, que compta amb la col·laboració de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología – Ministerio de Ciencia e Innovación.