Recerca

Entrada campus UVic

Convocatòria per a l’avaluació de sexennis CNEAI 2021

13.01.2022

El Rectorat de la UVic-UCC acaba de publicar la convocatòria 2021 d’avaluació de l’activitat investigadora del professorat contractat permanent per part de la Comissió Nacional Avaluadora de l'Activitat Investigadora (CNEAI) d’ANECA. L’objectiu d'aquesta convocatòria és reconèixer els mèrits de l'activitat investigadora desenvolupada pel professorat doctor amb vinculació permanent de la UVic-UCC, que hagi finalitzat com a màxim el 31 de desembre de 2021 i incentivar-ne l'exercici i qualitat.

Per poder presentar-se a aquesta convocatòria d’avaluació d'ANECA és imprescindible de comunicar-ho per escrit a l’Àrea de Qualitat (qualitat@uvic.cat) abans del 28 de gener, per tal que el procediment sigui vàlid.

Requisits per a les persones sol·licitants

Poden sol·licitar l’avaluació de l’activitat investigadora aquelles persones que tinguin el títol de doctor, una vinculació amb la UVic-UCC amb contracte indefinit i estiguin en actiu en data 31 de desembre de 2021.

A més, el professorat que sol·liciti un tram de recerca haurà de complir diversos requisits. En primer lloc, que el seu últim tram avaluat positivament hagi acabat el 31 de desembre de 2015 o en anys anteriors; en segon lloc, no haver-se presentat anteriorment i complir un mínim de sis anys avaluables el 31 de desembre de 2021; i finalment, haver rebut una resolució desfavorable en el darrer tram d’avaluació normal i que aquest tram hagi acabat el desembre de 2018 o en anys anteriors. El personal docent i investigador (PDI) que es troba en aquesta situació podrà construir un nou tram, de sis anys, amb algun dels anys ja avaluats negativament en l'últim tram de recerca presentat i, com a mínim, tres anys posteriors a aquest. En cas d'avaluació negativa anterior de dos o més trams presentats conjuntament, el nou sexenni es formarà únicament amb anys propis de l'últim tram de recerca.

Criteris i formalització de les sol·licituds

En l'avaluació es tindran en compte els criteris generals que estableix l'article 7 de l'Ordre de 2 de desembre de 1994 i en l'apartat tercer de l'Ordre CNU/1181/2019, de 3 de desembre. Aquests criteris generals es complementen amb els criteris específics aprovats per a cada un dels camps d'avaluació per resolució de la CNEAI de 23 de desembre de 2021

Les persones sol·licitants hauran de presentar, del 17 de gener al 7 de febrer de 2022, ambdós inclosos, tota la documentació que es requereix a través de la seu electrònica d'ANECA [https://aneca.sede.gob.es/]. El text complet de la convocatòria està publicat al Tauler electrònic de la universitat.

El dia 19 de gener es realitzaran a ANECAtv quatre edicions de #ConversacionesconANECA per explicar els barems i detalls del procediment.

Les persones interessades podran dirigir-se a l’Àrea de Qualitat de la Universitat per a qualsevol consulta relacionada amb aquesta convocatòria. Per obtenir ajuda relacionada amb l'aplicació informàtica, caldrà escriure a ayuda.cneai@aneca.es o trucar als telèfons indicats al web d'ANECA.