Cartell Sport Games

Crida a participar a la primera edició dels UVic Sport Games

10.11.2021

El 24 de novembre tindrà lloc la primera edició dels UVic Sport Games, una jornada esportiva recreativa en la qual alumnes, professorat i PAS podran participar en competicions esportives, classes dirigides, activitats i moltes més propostes. Es tracta d’un festival esportiu organitzat per alumnat del grau en CAFE amb la implicació dels graus en Nutrició Humana i Dietètica, Fisioteràpia, en Multimèdia, Aplicacions i Videojocs, en Periodisme i en Medicina, que a més comptarà amb l'animació d'un DJ, un foodtruck i actuacions sorpresa.

La jornada serà una matinal que començarà a les 10:15h i acabarà a les 15:00h. A les activitats s'hi pot participar tant de forma individual com per equips, formalitzant una inscripció prèviament a https://www.uvic.cat/sport-games on també es pot trobar més informació sobre la iniciativa. El període per apuntar-se ja està obert.