Descomptes per a la comunitat, el sorteig d’un ordinador portàtil i un pack de productes UVic en el talonari d’UVals

05.05.2021

En el marc de la plataforma UVals, l’UHub ha elaborat un talonari de vals descompte exclusius per a la comunitat universitària de la UVic que s’ha repartit aquest dimarts i dimecres als edificis Miramarges i Torre dels Frares. Aquest talonari de descomptes, a més, té l'al·licient que, en el moment que s’utilitza en algun dels comerços col·laboradors, el comprador participa automàticament en un sorteig d’un ordinador portàtil i un pack de productes UVic.

Els descomptes d’aquesta promoció estaran disponibles entre els mesos de maig i juny. Per fer ús del talonari és indispensable acreditar-se com a membre de la comunitat universitària de la UVic mitjançant la Targeta Universitària Intel·ligent (TUI). En el moment de fer la compra s’han d’emplenar les dades personals al dors de la butlleta, i entregar-la al personal de l’establiment. És important consultar les condicions de cada promoció.

Aquelles persones que no hagin recollit un talonari aquesta setmana el poden passar a buscar per les recepcions dels edificis del Campus Vic, a les secretaries de les facultats, a les biblioteques de Miramarges i Torre dels Frares, a les instal·lacions dels establiments col·laboradors i a l’UHub.

Aquesta promoció s’ha dut a terme amb la col·laboració de vint-i-vuit empreses i comerços col·laboradors, en compensació per no haver pogut celebrar el Campus Market que abans de la pandèmia tenia lloc en aquestes dates.