Foto d'Els Emboirats
Imatge de la Orquestra Inclusiva de la UVic
Imatge

Diferents col·lectius de la UVic reprenen l'activitat

22.09.2022

Col·lectius de la UVic com l’Aula de Teatre, la Coral, l’Orquestra Inclusiva i la colla castellera Els Emboirats han reprès la seva activitat aquest mes de setembre. D'aquesta manera, estan organitzant activitats extraacadèmiques orientades a conèixer gent nova, viure experiències, i complementar o enriquir els coneixements i les aptituds en àmbits com la interpretació, l’esport o la cultura.

Qualsevol estudiant o membre del personal docent i investigador (PDI) i el personal d'administració i serveis (PAS) pot formar part d’aquests col·lectius. Per fer-ho, cal que s’hi inscrigui a través de l’UHub.

Per a més informació, es pot consultar la pàgina web dels col·lectius UVic o enviar un correu a uhub@uvic.cat.