Projecte Donat per la Natura

Donant Ambiental: ajuda al medi ambient

02.12.2021

La Xarxa de Conservació de la Natura, de la qual la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya n’és sòcia, ha iniciat la campanya Donant Ambiental, per ajudar a les entitats ambientals dedicades a la conservació de la natura. Aquestes estan protegint prop de 40.000 hectàrees a Catalunya i intenten evitar la pèrdua de la biodiversitat restaurant hàbitats i conservant-los en projectes que impliquen a tota la població. L’objectiu proposat és el d’aconseguir 20.000 euros per poder garantir la continuïtat d’aquests projectes.

La campanya Donant Ambiental vol donar una oportunitat a la població de donar suport econòmic a les entitats ambientals, que resulten necessaris per a la salut del medi ambient i, conseqüentment, la nostra. També suggereix un seguit d’accions que es poden realitzar per implicar-se d’altres maneres. A més, la pàgina web s’hi poden trobar els projectes que es beneficiaran d’aquesta campanya i als quals es pot donar directament.

La campanya estarà activa fins al 7 de gener, per més informació i maneres de col·laborar es pot consultar la pàgina web.