Vídeo promocional

Dos cicles del Campus Professional UVic-UCC estrenen vídeo promocional

29.09.2022

Els cicles formatius de grau superior (CFGS) del Campus Professional UVic-UCC en Màrqueting i Publicitat i en Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma estrenen vídeo promocional.

El vídeo del CFGS en Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma pretén explicar la gran varietat de sectors en els quals es pot aplicar la programació informàtica: des del món sanitari, passant per l’educació, l’empresa o la comunicació. La producció incideix en l’amplitud de sortides professionals que tenen els seus titulats i en la influència que podran tenir en el futur digital.

En el cas del CFGS en Màrqueting i Publicitat, el vídeo promocional parteix de la idea original d’un grup d’estudiants del mateix cicle. En una de les assignatures, l’alumnat va treballar una idea creativa i un guió i va presentar-ho a l’Àrea de Màrqueting de la UVic, que es va posar en marxa per produir el vídeo a partir d’això. Els estudiants també van poder participar en la gravació del vídeo durant els dies de rodatge i també hi apareixen en alguna escena.

Les dues peces són accions dutes a terme entre l’Àrea de Màrqueting de la UVic i el servei audiovisual UMèdia, amb la col·laboració del Campus Professional UVic-UCC.