Dos cursos online d’escacs, a partir del dilluns 29 de març

18.03.2021

El Servei d’Esports de la UVic-UCC engega dos cursos online d’escacs a partir del proper 29 de març. En aquests cursos, oberts al públic en general, els professors Cèlia Velasco i Carlos Ramírez impartiran classes sobre les tàctiques bàsiques d’aquest esport, en els nivells inicial i mitjà. Els cursos tenen una durada setmanal de 5 hores, de les quals tres i mitja es dedicaran a l’aprenentatge i la resta a una competició amistosa.

La durada del curs és de 25 hores i té un cost de 25 euros per al públic en general, i de 10 euros per als membres de la comunitat universitària de la UVic-UCC. Els estudiants també podran reconèixer 1 crèdit ECTS. Les inscripcions es poden fer fins al 26 de març a través de la pàgina del Servei d’Esports. Els cursos es duran a terme a través de la plataforma Classroom. És indispensable disposar d’un compte de correu electrònic de Gmail.