Docència

Els projectes UVirtualitza’t i YourWay d’alumnat del Campus Professional, als premis a millor campanya de promoció d’FP Dual

Dos projectes d’alumnat del Campus Professional, als premis a millor campanya de promoció d’FP Dual

17.06.2021

Les propostes UVirtualitza’t i YourWay, d’estudiants del primer curs del CFGS en Màrqueting i Publicitat del Campus Professional de la UVic-UCC han estat les escollides per participar a la 2a edició dels premis a la millor campanya promocional de Formació Professional Dual. Aquest premi està adreçat a alumnes de les famílies professionals de Comerç i Màrqueting i Arts gràfiques, i consisteix en el plantejament i elaboració d’una campanya de publicitat que promocioni l'FP Dual. Totes dues propostes finalistes tracten d’apropar els futurs estudiants al dia a dia a l’aula de manera virtual i que puguin viure una experiència en el CFGS en Màrqueting i Publicitat abans de cursar-lo, proposant un nou model de portes obertes.

La nova iniciativa de portes obertes es posarà en pràctica el proper dimarts 22 de juny, quan els alumnes posaran a prova els seus projectes en un acte de 9 a 13h del matí al recinte Roca Umbert de Granollers. Les portes obertes interactives inclouran activitats de realitat virtual i un joc interactiu. Cal inscriure’s mitjançant aquest enllaç o trucant al telèfon 938 89 03 27.

L’objectiu principal de les campanyes elaborades ha estat relacionar-se amb l’augment de l’FP dual en un cicle formatiu i en l’àmbit territorial del centre educatiu, alhora d’incrementar els llocs de treball a empreses per fer formació dual i augmentar la matrícula de cicles ja dualitzats. En el marc de l’assignatura d’Elaboració de material de comunicació, l’estudiantat ha desenvolupat processos d’anàlisi de briefing i marca, organització i lloguer de material professional, elaboració de material promocional i calendari, pressupost i cerca de recursos, entre d’altres. Es tracta, per tant, d’un treball fet íntegrament per l’alumnat, que proposa noves solucions davant unes complicacions que s’han fet paleses amb la pandèmia.

Un any més, el Campus Professional de la UVic-UCC participa en un premi convocat dins del marc del conveni de col·laboració entre l’administració de la Generalitat de Catalunya, mitjançant el Departament d’Educació, i Bankia, mitjançant la Fundació Bankia per la Formació Dual, per impulsar i desenvolupar diversos projectes de foment dels ensenyaments professionals, en centres educatius de Catalunya.