Exposició Ramon d'Abadal

Dues exposicions rellevants amb la participació de la UVic-UCC

25.01.2021

Els propers dies s’inauguraran dues exposicions d’interès, es tracta de “Goula. Projecte d’art, joc i memòria”, que s’inaugurarà el divendres 29 a les 19h al Museu de l’Art de la Pell, i que s’hi podrà veure fins al 25 de abril de 2021. Aquest projecte artístic forma part de la tesi doctoral Goula. Art, joc i memòria. D’una aventura industrial a una experiència artística de Montsita Rierola, professora de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes, on es posa en relació la recerca del cas de la indústria Goula amb la pràctica de l’art i el joc.

La segona exposició és “Ramon d’Abadal i de Vinyals. Investigador de la nostra història. Vic, 1888 – Barcelona, 1970”, que es programa amb motiu del cinquantenari de la seva mort i que es podrà veure a l’Espai Josep Vernis de la UVic-UCC durant tot el mes de febrer. Aquesta exposició ja es va poder veure al Museu Episcopal a la tardor, on també es va dur a terme un cicle de conferències que mostraven la trajectòria vital, professional i acadèmica d’aquest historiador vigatà de projecció internacional.

La UVic-UCC participa en l’organització de totes dues exposicions a través de l’Ateneu de Vic i l’Oficina de Gestió Cultural.