Docència

Salabrejant a l'Ebre Escola Consol Ferre 2nB

El 9è concurs “La nostra foto de la ciència” ja té fotografies guanyadores

03.06.2021

La novena edició del concurs “La nostra foto de la ciència” ja s’ha resolt. En aquesta edició s’hi ha presentat un total de 242 fotografies provinents de 117 grups de 47 centres educatius d’arreu de Catalunya. Per veure totes les fotos presentades i guanyadores, cliqueu aquí.

En la categoria A (cicle inicial), l’escola Consol Ferré d’Amposta ha obtingut el primer premi amb la fotografia “Salabrejant a l’Ebre”, del grup de nens i nenes de segon B. El segon premi ha estat per la foto “Juguem amb la llum”, del grup de primer de primària de l’Institut-Escola Barnola d’Avinyó.

L’escola Vilanova de Segrià s’ha endut el primer premi de la categoria B (cicle mitjà) amb la foto “Mimetisme”, dels infants de tercer i quart de primària. El segon premi d’aquesta mateixa categoria ha anat per la fotografia “Experimentem com funciona una depuradora manual”, dels nens i nenes de tercer de l’escola Bellpuig de Sant Julià de Vilatorta.

A cicle superior, el premi se l’ha emportat el grup de cinquè de primària de l’escola Les Basseroles de Sant Miquel de Balenyà amb la fotografia “I es va fer la llum!”. El segon premi de la categoria C ha estat per la fotografia “Observem la cèl·lula”, del grup de cinquè de primària de l’escola Sentfores de Vic.

Aquesta activitat forma part del programa UDivulga - Ciència i Societat, programa que compta amb la col·laboració de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) – Ministerio de Ciencia e Innovación.