Jesús Prujà

El cap de l’Oficina d’Accés a la Universitat, Jesús Prujà, pronunciarà una conferència a la UVic

El pròxim dimarts 31  de maig, el cap de l’Oficina d’Accés a la Universitat de la Generalitat de Catalunya, Jesús Prujà, serà a la UVic per pronunciar la conferència “Accés i admissió a la Universitat”, convidat per la vicerectora d’Ordenació Acadèmica, Àngels Pinyana. L’acte tindrà lloc a l’Aula de Cinema – Sala Mercè Torrents, a les 18 h.

Totes les persones interessades en el procés d’accés i admissió a la universitat hi són convidades, tant si són dels serveis de la universitat implicats en la gestió del procés, com els pares i mares, professorat i equips directius de centres de secundària.  Per participar-hi cal inscriure’s a l’enllaç següent.

L’oficina d’Accés a la Universitat  s’encarrega, entre altres tasques, de coordinar i organitzar les proves d’accés a la universitat i la preinscripció universitària per a l’accés a les universitats públiques i la UVic-UCC.