Carnet TUI

El Carnet d’Esports de la UVic-UCC ja és operatiu

Ja s'ha activat el Carnet d’Esports de la UVic-UCC per al curs 2022-2023. El 15 de setembre va entrar en funcionament aquest carnet virtual que, per 45 euros per curs, permet l’entrada a clubs i entitats esportives de Vic, Manlleu i Granollers. Enguany es podrà accedir al servei amb aquest carnet fins al 14 de setembre de 2023, tot i que en algunes instal·lacions esportives serà fins al 15 de juny.

Per obtenir el carnet cal fer-ne el pagament a través del Campus Virtual i acreditar-se a les instal·lacions esportives amb el mòbil mostrant la icona del Carnet d’Esports –a l'apartat “Carnet”– mitjançant la Targeta Universitària Intel·ligent (TUI) de la UVic-UCC, o a través del Campus Virtual, mostrant la icona que es troba a l’apartat de “Preferències”.

Amb el carnet es pot accedir a gimnasos, piscines, pistes d’atletisme, tenis o pàdel de vuit instal·lacions esportives diferents. Els horaris, així com les condicions d’ús d'alguns d'aquests espais, es troben detallats a la web del Servei d’Esports.

Tornen les activitats dirigides del Servei d'Esports

A partir del 26 de setembre es reprenen les activitats dirigides que organitza el Servei d'Esports de la UVic-UCC. En aquest cas no és necessari tenir el Carnet d'Esports, ja que les classes tenen un cost de 2,5 euros per sessió, que es paguen classe per classe, excepte Spinning, que val 3 euros per sessió. Aquest curs s’han ampliat els horaris i les sessions. Ja es poden fer les inscripcions al web dels cursos del Servei d’Esports.