Claustre del 27 d'octubre

El Claustre ratifica Ana Palomo i Sergi Domínguez com a representants del Patronat i elegeix Josep Lluís Garcia per al Consell de Govern

04.11.2021

Ana M. Palomo Chinarro i Sergi Domínguez Tarragona han estat ratificats com a representants del PDI i del PAS, respectivament, al Patronat de la Fundació Universitària Balmes. Ana M. Palomo, que optava a la renovació del càrrec després d'exhaurir el seu primer mandat, va obtenir 120 vots a favor, 4 en contra i 8 en blanc. Sergi Domínguez, que aspirava a renovar el càrrec, va aconseguir 92 vots a favor respecte a l'altre candidat que es presentava, Miquel Casadevall, que en va obtenir 7. Pel que fa als representants del PDI al Consell de Govern de la UVic-UCC, Jordi Solé finalitzava els seus vuit anys de representació i, al seu lloc, la candidatura presentada va ser la de Josep Lluís Garcia, que va ser escollit com a representant del PDI al Consell de Govern amb 126 vots a favor, 2 en contra i 7 en blanc.

La votació per a l'elecció dels nous representants del PDI i el PAS als òrgans de govern de la UVic-UCC es va mantenir oberta fins divendres passat 29 d'octubre a les 10 del matí, després del Claustre Ordinari que es va celebrar el dimecres 27 d'octubre a l’Aula Magna i en streaming. Aquesta ha sigut la primera vegada que les votacions del claustre s'han dut a terme de manera telemàtica, un cop els candidats es van presentar en la sessió de la setmana passada.