Institucional

El Consell de Govern aprova el pla de contingència de la UVic-UCC davant la crisi sanitària de la covid-19

01.10.2020

El Consell de Govern de la UVic-UCC va aprovar, el passat 23 de setembre, el pla de contingència de la Universitat davant la crisi sanitària causada per la covid-19. Es tracta d’un document que té com a objectiu el compliment del Pla Sectorial d’Universitats del PROCICAT (Pla Territorial de Protecció Civil de Catalunya). El pla fixa les mesures bàsiques de protecció i organitzatives per prevenir el risc de transmissió i afavorir la contenció de la infecció per aquest virus, tant en el Campus Vic com en el Campus Manresa.

El Pla que estableix el marc d’organització també fixa els passos a seguir durant l’etapa de represa de l’activitat, recomana mesures i actuacions seguint les indicacions de Cat Salut i estipula com ha de ser la coordinació d’activitats amb altres entitats que comparteixen espais amb la UVic-UCC, com ara Creacció, La Farinera o la Xarxa de Custòdia del Territori, i com s’ha d’actuar davant de casos sospitosos, confirmats o rebrots dins la institució. Alhora, detalla les diferents mesures implementades i estableix les persones interlocutores i responsables d'aplicar-lo, a més de recollir tots els protocols que a l’entorn del context covid-19 s’han elaborat a la Universitat.

Normativa de drets i deures de l’alumnat

En la mateixa sessió, el Consell de Govern també va aprovar una modificació de la normativa dels drets i deures dels estudiants de la UVic-UCC, que fixa uns criteris, mínimes orientacions i normes bàsiques per facilitar el desenvolupament de la vida acadèmica en els centres docents.