Recerca

Martí Casadesús

El director de l'AQU, Martí Casadesús, farà un seminari sobre sexennis de recerca a la UVic-UCC

03.06.2021

El proper 18 de juny a les 12:00, el director d’AQU Catalunya impartirà a la UVic-UCC un seminari presencial sobre els sexennis de recerca i la seva avaluació, organitzat per l’Àrea de Qualitat i el Vicerectorat de Recerca i Transferència de Coneixement.

Quan tot just faltaran 10 dies per a l’inici de la convocatòria d’AQU 2021 d’avaluació de sexennis de recerca a la UVic-UCC, Martí Casadesús farà una presentació centrada en la meritació de sexennis (mèrits de recerca). Detallarà els criteris d’avaluació i les millores que s’hi han aplicat des que es va iniciar; el personal expert avaluador que intervé en les Comissions i, en general, com funciona el procés d’avaluació dels mèrits recerca. També explicarà la col·laboració entre AQU Catalunya i el Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) per aprofitar les dades del Portal de la Recerca de Catalunya (PRC) en els processos d’avaluació i els indicis de qualitat que s’utilitzen.

Al final de la presentació Casadesús obrirà una taula de debat amb el PDI assistent a l’acte per tal d’escoltar les seves opinions i dubtes sobre l’avaluació dels sexennis de recerca. L’acte, que serà presencial, es farà a la Sala Segimon Serrallonga de la Masia Torre dels Frares. L’aforament serà limitat i caldrà inscriure’s prèviament al formulari: https://forms.office.com/r/PKfgHS8bt2