Docència

El grau en Automoció participa en un vídeo del Clúster de la Indústria d’Automoció de Catalunya

23.06.2021

El grau en Enginyeria de l’Automoció de la UVic ha participat en un vídeo promocional de la Plataforma de Talent del Clúster de la Indústria d’Automoció de Catalunya. Aquesta plataforma és una eina on es troben les empreses professionals d’automoció i el sector de l’educació, amb l’objectiu principal de captar el nou talent. En l’espai web, les empreses plantegen reptes de disseny, creació, producció o innovació, entre altres, perquè el professorat i estudiantat mirin de resoldre’l.

En el vídeo hi apareix l’estudiant de tercer curs del grau en Enginyeria de l’Automoció Víctor Criquet, que va ser l’alumne que més reptes va ser capaç de solucionar. D’aquesta manera, les empreses professionals del sector han pogut veure el seu talent i podran comptar amb ell com a professional en un futur proper. El coordinador del grau en Automoció, Pau Català, també apareix en el vídeo, on explica que els reptes reals de la plataforma serveixen per contextualitzar l’ensenyament a la Universitat i motivar els alumnes, “perquè a classe poden treballar en projectes reals del sector”, detalla.

Per a l’elaboració del vídeo promocional del CIAC, la UVic ha col·laborat amb la cessió d’imatges i la participació del coordinador del grau i un alumne. El vídeo servirà per promocionar els cicles formatius i graus universitaris d'automoció des del punt de vista del CIAC, que vol mantenir-se a prop de l’ensenyament per captar-ne el talent.