Teachers' Perspectives, Practices and Challenges in Multilingual Education.

El GRELL participa en un volum en homenatge a Pili Sagasta, professora de Mondragon Unibertsitatea

11.01.2021

El passat 4 de desembre es va fer a la Universitat de Mondragon i en format virtual la presentació del llibre Teachers' Perspectives, Practices and Challenges in Multilingual Education. El volum ha estat publicat per Peter Lang en homenatge a Pili Sagasta, professora de la Universitat de Mondragon, amb motiu de la seva jubilació el curs 2019-20.

La UVic-UCC té una estreta relació amb la Universitat de Mondragon ja que totes dues comparteixen el programa de doctorat en Innovació i Intervenció Educatives. L’edició del llibre ha anat a càrrec de Nagore Ipiña, Ainara Imaz, Begoña Pedrosa i Eneritz Garro. Els investigadors del grup de recerca en Educació, Llenguatge i Literatura  (GRELL) de la UVic-UCC, Mariona Casas, Llorenç Comajoan, Núria Medina i Anna Vallbona hi han participat amb el capítol 'Language Teacher Training in Catalonia in the 21st Century: Plurilingualism in Practice'. Al capítol hi expliquen la visió que es té des del GRELL i la FETCH de l’educació lingüística i la formació de professorat i hi expliquen diverses experiències formatives per a la millora, com les autobiografies lingüístiques, l’ús de la música per a l’aprenentatge de llengües i la formació del professorat per impartir docència en anglès.