Recepció del Grup Costa a Can Baumann
Visita a les instal·lacions del CT BETA

El Grup empresarial Costa visita la UVic-UCC

30.09.2021

Representants del grup empresarial Costa, dedicat a l'elaboració de productes carnis frescos, van visitar el passat divendres diverses instal·lacions de la UVic-UCC, primer a Can Baumann -a la Facultat de Medicina i al Centre Tecnològic BETA- i després a Casa Convalescència, per conèixer de primera mà el projecte d'aquesta institució i les línies de treball i recerca actuals que s'estan duent a terme.

A la visita institucional van assistir-hi el rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños; el president de Creacció i president de la Fundació d'Estudis Superiors en Ciències de la Salut (FESS), Josep Arimany; el director general de la Fundació Universitària Balmes, Joan Turró; i el secretari general de la Fundació Universitària Balmes, Jordi Espona. Per part del grup Costa, un dels majors grups carnis de l'Estat espanyol, van participar-hi Jorge Antonio Costa, conseller delegat del Grupo Empresarial COSTA S.L, Jordi Serrallonga, director general de Costa Foot Meat S.L, i Anna Ordeig, assessora.

A la recepció que es va fer a Can Baumann també van assistir-hi Jordi Collet, vicerector de Recerca i Transferència del Coneixement de la UVic-UCC; Ramon Pujol, degà de la Facultat de Medicina; Anna Riba, directora executiva de la FESS; Sergio Ponsá, director del CT BETA; i Meritxell Borràs, coordinadora de Polítiques Corporatives de la UVic-UCC. Un cop acabada la visita a aquelles instal·lacions, una delegació de la UVic-UCC i del grup Costa es va traslladar a Casa Convalescència, on va tenir lloc un dinar-reunió de treball.