Docència

El professor de la FEC, Xavier Ginesta, nou membre del Board of Directors de la International Association for Communication & Sport

El professor de la FEC Xavier Ginesta, nou membre del Board of Directors de la International Association for Communication & Sport

22.06.2021

El professor de la Facultat d’Empresa i Comunicació Xavier Ginesta ha estat nomenat membre del Board of Directors de la International Association for Communication & Sport, una associació d’arrel nord-americana que és la responsable de l’edició de la revista esportiva Journal Communication & Sport. Ginesta entra a formar part d'aquest patronat conjuntament amb la professora de la Sheffield Hallam University anglesa, Beth Fielding-Lloyd, amb l’objectiu de contribuir a l’expansió europea de l’entitat i d’oferir visibilitat als investigadors del territori europeu més enllà de les seves fronteres.

Aquesta relació internacional és una oportunitat perquè la UVic-UCC se situï com a referent en l’àmbit de la comunicació esportiva mundial, i alhora enforteixi vincles amb els investigadors nord-americans. La primera reunió del Board of Directors està prevista per aquest estiu, i serà en format virtual.