Recerca

El professor Manuel Martínez Nicolás imparteix un seminari de recerca a la UVic-UCC

16.09.2020

El Vicerectorat de Recerca i Transferència de Coneixement, en col·laboració amb l’OTRI, va organitzar el dilluns 7 de setembre un seminari adreçat al PDI de la UVic-UCC, que va tenir per objectiu l’exposició de mètodes i tècniques de redacció de la memòria d’investigació que permetin optar a finançament competitiu corresponent a convocatòries d’I+D+I del Plan Nacional de Investigación, tant en la modalitat de Retos de Investigación, com en la de Generación de Conocimiento del Ministeri de Ciència i Innovació.

El seminari va anar a càrrec de Manuel Martínez Nicolás, professor titular de la Universidad Rey Juan Carlos i membre de l'Agència Estatal d’Investigació adscrita al Ministeri de Ciència i Innovació. Concretament, el professor Martínez és coordinador de l’àrea científica de Ciències Socials en la subàrea de Comunicació.

Al llarg de pràcticament quatre hores, el ponent va exposar els punts clau (pel que fa a fons i forma) per a la redacció d’una memòria d’investigació per optar a l’obtenció de finançament competitiu (Retos Investigación i Generación de Conocimiento). La primera part de la seva intervenció va servir per repassar els aspectes fonamentals a considerar en la redacció d’una memòria d’aquestes característiques. La segona part de la xerrada es va plantejar en forma de taller, per tal que les investigadores i investigadors de la UVic-UCC plantegessin dubtes concrets al ponent.

La sessió, que va comptar amb la inscripció de 77 investigadores i investigadors de la UVic-UCC, es va produir sota el paràmetres d’una formació teoricopràctica a mida de les necessitats de la comunitat investigadora de la nostra universitat.