Docència

Foto dels guanyadors del Premi Explorer

El projecte emprenedor D’Orígens guanya el premi Explorer Space Vic

10.06.2021

El projecte D’Orígens, liderat per un equip format pels estudiants Guillem Soler, Ricard Sala, Irene Chércoles i Laura Toran ha estat el guanyador del premi Explorer Space Vic, que s'ha lliurat aquest dijous al matí en un acte a la Facultat d’Empresa i Comunicació i en el marc del programa Santander X. En l’acte de lliurament del premi hi han assistit el degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació, Josep Burgaya, i la directora de la Unitat d’Emprenedoria de la UVic-UCC, Elisenda Tarrats.

Segons expliquen els impulsors de D’Orígens, el seu és "un projecte integrador i col·laboratiu, que neix del desig i la necessitat de crear un impacte positiu a la societat, dotant de valor aquells petits productors locals que posseeixen una història i unes característiques úniques”. Els premiats expliquen que l’objectiu del projecte és “crear una xarxa de consum conscient fent dels lots D’Orígens un element diferenciador de qualitat de la gastronomia catalana”. Aquestes seleccions de productes volen ser un referent de la terra, “amb una mirada crítica i alhora formativa, resolent barreres tècniques, amb un disseny curat i totalment funcional”. La iniciativa s’estructura en diversos lots dissenyats en funció dels moments de l’any o de les zones gastronòmiques del Principat.

Aquest premi és el resultat de dotze setmanes d'acceleració d'aquest projecte emprenedor gràcies al programa que la UVic-UCC desenvolupa conjuntament amb Santander X, i ha comptat amb l'ajuda del col·lectiu d'empresaris sèniors SECOT.